بازدید نمایندگان سازمان آتش نشانی مشهد مقدس از شرکت و کارخانه تولیدی ماهان

5
(1)

تاریخ انتشار: 1402/08/08

در تاریخ 19 مهر ماه، نمایندگان آتش نشانی مشهد با حضور معاونت آموزش و پیشگیری آتش نشانی مشهد آقای مهندس جودت با همراهی رئیس هیئت مدیره ، آقای مهندس مجید ذوالفقاری و آقای مهندس روح اله قاسمی مدیریت کارخانه و عضو هیئت مدیره از شرکت آرمان جاوید ماهان تولید کننده پوشش مقاوم در برابر حریق با نام تجاری Carboline و روند تولید در تهران بازدید کردند.
این بازدید توسط نمایندگان آتش نشانی مشهد به منظور بررسی مستندات و مشاهده فرآیند تولید پوشش‌های مقاوم در برابر حریق در کارخانه انجام شد و به ارتقاء ایمنی و کیفیت در این زمینه کمک می‌کند. همچنین این بازدید از تلاش‌های شرکت آرمان جاوید ماهان در تولید پوشش‌های مقاوم در برابر حریق حمایت می‌کند و نشان می‌دهد اعتماد به جوانان نخبه کشور می تواند سبب تولید محصولات با کیفیت واقعی شود. این پوشش‌ها به تقویت امنیت ساختمان‌ها در کشور کمک می‌کنند.
مشهد به عنوان یکی از مهمترین شهرهای ایران در زمینه ساخت پروژه‌های بلند مرتبه اسکلت فلزی شناخته می‌شود و استفاده از پوشش‌های مقاوم در برابر حریق، از اهمیت بسیاری در امنیت و سلامت عمومی برخوردار است.
شرکت آرمان جاوید ماهان با مهندسی مجدد تکنولوژی محصول برند Carboline آمریکا، به عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان تولید کننده پوشش‌های مقاوم در برابر حریق با کیفیت بین‌المللی در حال فعالیت است. کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی ایوانکی واقع شده و با داشتن ویژگی‌هایی همچون چسبندگی و مقاومت بالا، به همراه کاهش ترک‌خوردگی سطوح نسبت به متریال‌های مشابه در کشور برتری داشته و به تولید پوشش‌های ضد حریق می‌پردازد.

بیشتر بخوانید  حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =